دکتر شیوا مدنی حسینی | جراح زیبایی زنان | جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

روشن کردن و سفید کردن پوست ناحیه تناسلی

روشن کردن و سفید کردن پوست ناحیه تناسلی

روشن کردن و سفید کردن پوست ناحیه تناسلی

یکی از نگرانی های بانوان تیره بودن رنگ پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران می باشد یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود این است که آیا راهی برای روشن تر کردن پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران وجود دارد؟ پیش از این توضیحات لازم را در مقاله سفید کردن واژن با لیزر ارائه داده بودیم و امروز توضیحات تکمیلی را خدمتتان خواهیم گفت.

باید گفت که رنگ پوست ناحیه تناسلی در بانوان متفاوت است و در طول زمان هم تغییر می کند البته تیره و روشن بودن پوست به عدم رعایت بهداشت و عفونت ها مربوط نمی شود و علل زیادی وجود دارد که سبب تیرگی پوست ناحیه تناسلی خانم ها می گردد.

 

علل ایجاد تیرگی پوست ناحیه تناسلی زنان

  • عوامل ژنتیکی : عوامل ژنتیکی در تعیین رنگ پوست ناحیه تناسلی تاثیر دارد.
  • افزایش سن : با افزایش سن و تغییرات هورمونی که در افراد ایجاد می شود پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران می تواند تیره تر شود.
  • پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی : لباس های تنگ و پلاستیکی به علت عدم تهویه کافی سبب تیرگی پوست ناحیه تناسلی میشود.
  • رطوبت زیاد ناحیه تناسلی : به دلیل پوشیده بودن این ناحیه تهویه خوب و کافی انجام نمی شود و تجمع رطوبت در این ناحیه می تواند سبب تغییر رنگ و تیرگی پوست ناحیه تناسلی گردد.
  • استفاده مکرر از تیغ و ژیلت : استفاده از تیغ و ژیلت در این ناحیه می تواند به مرور زمان سبب تیره شدن پوست ناحیه تناسلی گردد.
  • تیرگی واژن در دوران بارداری : حاملگی به علت تغییرات هورمونی می تواند سبب تیره شدن پوست برخی از نواحی بدن از جمله پوست دستگاه تناسلی گردد.
  • کمبود ویتامین ها : کمبود برخی ویتامین ها در بدن می‌تواند منجر تیرگی برخی نواحی ، در بدن از جمله پوست ناحیه تناسلی گردد.
  • مواد شوینده: استفاده از برخی شوینده ها و کرم ها و صابون ها نیز می تواند سبب تیرگی پوست ناحیه تناسلی گردد.
  • چاقی : چاقی سبب تیرگی پوست واژن و ناحیه تناسلی میگردد
  • بیماری ها : برخی بیماری‌ها مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCO)، کم کاری تیروئید و اختلالات پوستی و کبدی نیز می‌تواند سبب تیره‌تر شدن پوست گردد.

 

درمان رفع تیرگی یا روشن سازی پوست ناحیه تناسلی

کسانی که به علت تیرگی پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران اعتماد به نفس خود را در رابطه جنسی از دست داده می توانند به کمک تکنیک های جدید و به روز دنیا مانند لیزر کردن پوست ناحیه تناسلی تا حدودی به روشن شدن و رفع تیرگی پوست خود کمک کند.

لیزر می‌تواند از تجمع رنگدانه ملانین که سبب تیرگی پوست میشود بکاهد.

 

درمان تیرگی واژن با کرم

کرم ها و صابون های زیادی با نام های تجاری مختلف در بازار با عنوان درمان تیرگی واژن با کرم وجود دارد ولی اثربخشی آنها بسیار کم است.

 

رفع تیرگی واژن با لیزر

در مقاله سفید کردن واژن با لیزر بصورت کامل این موضوع شرح داده شده است و در این قسمت بصورت خلاصه برخی توضیحات ارائه می گردد. در حال حاضر افرادی که از تیرگی پوست ناحیه تناسلی خود ناراحت هستند و این تیرگی پوست ناحیه تناسلی روابط جنسی شان را تحت الشعاع قرار داده و باعث کاهش میل جنسی آنها شده می‌توانند از مزایای روشن کردن پوست ناحیه تناسلی با لیزر برخوردار شوند.

 

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر

از جمله عوامل تاثیر گذار در روشن کردن پوست با استفاده از لیزر یکی تعداد جلسات لیزر و دوم میزان تیرگی پوست ناحیه تناسلی و سوم انتظار فرد از نتیجه لیزر درمانی است معمولاً دو تا سه جلسه با فاصله ۳۰ تا ۴۵ روز لازم است.

هزینه لیزر جهت روشن کردن پوست ناحیه تناسلی چقدر است؟

هزینه هر جلسه بسته به وسعت ناحیه حدوداً ۷۵۰ هزار تومان می باشد.

اگر از تیره بودن پوست ناحیه تناسلی خود ناراحت هستید ، می توانید با مطب دکتر شیوا مدنی حسینی تماس بگیرید و بعد از معاینه و بررسی علت تیرگی با جدیدترین متدها و کارآمدترین روش های پیشنهادی به شما فرآیند روشن کردن پوست ناحیه تناسلی شما انجام شود شما میتوانید همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه از ساعت ۳ الی ۷ بعد از ظهر با مطب ایشان با شماره تلفن 02126644659 جهت وقت دهی و مشاوره تماس بگیرید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی

سوال خود را برای دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی ارسال کنید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی
3.7/5 - (151 امتیاز)