دکتر شیوا مدنی حسینی | جراح زیبایی زنان | جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

درمان کاهش میل جنسی با اشات یا prp

درمان کاهش میل جنسی با اشات یا prp

درمان کاهش میل جنسی با اشات یا prp

اشات چیست ؟ استفاده از فاکتورهای رشد و پلاکت جهت ترمیم بافت آسیب دیده بدن را اشات گویند. اشات تکنیک خاصی است که در آن از پلاسمای خون فرد جهت بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده بدن استفاده می شود.

در روش اشات با جداسازی پلاسما و پلاکت از خون خود فرد و تزریق آن در ناحیه آسیب دیده می توان سبب بازسازی و برگشت کارکرد آن ناحیه شد.

 

O shot یا PRP در چه مواردی در زنان کاربرد دارد؟

1- جهت تنگ کردن کانال واژن ، O shot کاربرد دارد و می تواند کمک کننده باشد.

2- جهت کاهش درد موقع نزدیکی

3- درمان کاهش بی اختیاری ادراری استرسی

4- در کاهش خشکی واژن موثر است

5- در افزایش توانایی ارگاسم در زنان موثر است

6- در کاهش دردهای مزمن ناشی از اسکار ناشی از اپیزیوتومی (زخم ها و پارگی های ناشی از زایمان طبیعی) موثر است.

7- در کاهش استریا یا خطوط ایجاد شده روی شکم ناشی از بارداری نیز موثر است.

 

روش انجام اشات

ابتدا خونگیری از فرد انجام می‌شود و خون تحت سانتریفیوژ و پروسه خاصی قرار می گیرد تا بتوان فاکتور های رشد و پروتئین ها و پلاکت آن را جدا کرد و سپس این پروتئین ها ، فاکتورهای رشد و پلاکت به بافت آسیب دیده تزریق میشود و سبب بازسازی و ترمیم بافت آسیب دیده می شود.

همانطور که گفته شد از اشات یا PRP می‌توان در درمان کاهش میل جنسی در زنان و افزایش ارگاسم و همچنین در تنگ کردن کانال واژن، درمان خشکی واژن و بی اختیاری ادراری استرسی استفاده کرد.

انجام O shot یا PRP نیاز به بستری شدن ندارد و سرپایی قابل انجام است و چون اشات از خون خود فرد تهیه می شود هیچ عارضه خاص و چشم گیری ندارد.

 

اشات یا پی آرپی در درمان عدم ارگاسم

در اینجا بعد از خونگیری از بیمار و جدا کردن فاکتورهای رشد و پلاکت، این فاکتورهای رشد و پلاکت را به نقطه G در واژن تزریق می کنیم، نقطه جی در ۲-۳ سانتی متری واژن و در سقف واژن قرار گرفته که بیشترین حس جنسی را دارد، برجسته بودن آن سبب ارگاسم و تحریک جنسی خواهد شد.

ابتدا نقطه جی را با بی حس کننده ها بی حس می کنیم و سپس فاکتورهای رشد و پلاکت به دست آمده از پی آر پی را در نقطه جی تزریق می‌کنیم و همانطور که گفته شد برجسته شدن نقطه جی ، تحریک این ناحیه و رسیدن به ارگاسم را تسهیل می‌کند.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی

سوال خود را برای دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی ارسال کنید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی
3.7/5 - (29 امتیاز)