دکتر شیوا مدنی حسینی | جراح زیبایی زنان | جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

افراد مناسب جهت لابیاپلاستی

افراد مناسب جهت لابیاپلاستی

افراد مناسب جهت لابیاپلاستی​

عمل لابیاپلاستی چیست ؟ عمل لابیاپلاستی جهت کوچک کردن لابیاها و جهت زیبایی و بهتر شدن وضعیت لابیاها انجام می‌شود اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چه کسانی مناسب برای انجام لابیاپلاستی هستند به همین دلیل تصمیم گرفتیم به این سوال که مناسب ترین کاندید برای انجام عمل لابیاپلاستی چه کسانی هستند پاسخ دهیم

 

لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است

افرادی هستند که به دلیل لابیاهای بزرگ نمی توانند دوچرخه سواری کنند و با با این نوع فعالیت ها دچار سوزش، خارش و درد می شوند اینها افرادی هستند که مناسب جهت لابیاپلاستی و کوچک کردن لابیاها هستند.

افرادی که به دلیل بزرگی لابیاها در حین رابطه جنسی دچار سوزش و درد می شوند، نیاز به کوچک کردن لابیاها و لابیاپلاستی دارند.

در افرادی که لابیاهای بزرگی دارند پوشیدن شلوار و لباس های تنگ سبب ایجاد مشکلاتی از جمله سوزش و درد می شود که آزار دهنده است در این افراد نیز با کوچک کردن لابیاها و لابیاپلاستی میتوان به برطرف شدن مشکلات شان کمک کرد.

عفونت های مکرر در افرادی که لابیاهای بزرگی دارند آزاردهنده است برای رفع عفونت مکرر در این افراد نیز لابیاپلاستی یا عمل کوچک کردن لابیاها می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد.

در صورت غیر قرینگی لابیاها نیز انجام لابیاپلاستی کمک کننده است.

همچنین در افرادی که لابیاها بسیار تیره دارند می‌توان با کوچک کردن لابیا و برداشتن نواحی تیره به حذف تیرگی لابیاها کمک کرد.

افرادی که به هر دلیلی از لابیاهای بزرگ خود راضی نیستند و دچار مشکلاتی هستند می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند

لابیاپلاستی عملی است که در هر سنی و در هر فردی که تمایل به انجام آن را داشته باشد قابل انجام است.

چناچه لابیاهای بزرگی دارید و تمایل دارید لابیاپلاستی انجام دهید می توانید با مطب دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان تماس بگیرید و بعد از معاینه و بررسی با جدیدترین متد و کارآمدترین روش برای شما لابیاپلاستی برای شما انجام خواهد شد.

شما میتوانید همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه از ساعت ۳ الی ۷ بعد از ظهر با مطب ایشان با شماره تلفن 02126644659  جهت وقت دهی و مشاوره تماس بگیرید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی

سوال خود را برای دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی ارسال کنید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی
3.4/5 - (67 امتیاز)