دکتر شیوا مدنی حسینی | جراح زیبایی زنان | جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می کند

آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می کند

آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می کند

نگرانی در مورد حس جنسی پس از لابیاپلاستی دغدغه بسیاری از بانوان جهت انجام این کار است و همین باعث شده که این سوال برای بانوان پیش بیاید که آیا لابیاپلاستی میل جنسی را کم می کند ؟

لازم است بدانید که در ناحیه تناسلی اندامی به نام کلیتوریس وجود دارد که حس جنسی و اعصاب حسی در این ناحیه بسیار زیاد است، و تحریک آن سبب ارگاسم و افزایش حس جنسی خواهد شد.

 

چرا در برخی افراد میل جنسی کم است ؟

در بسیاری از افرادی که لابیا بزرگی دارند بعلت داشتن پوست اضافه در این ناحیه و پوشاندن روی کلیتوریس، باعث می شود که کلیتوریس تحریک پذیری کمتری در حین رابطه جنسی داشته باشد، که با عمل لابیاپلاستی و کوتاه کردن لابیاها می توان کلیتوریس را نمایان تر و تحریک پذیرتر کرد.

همچنین در برخی خانم ها به علت بزرگ بودن لابیاها عمل دخول به سختی انجام می‌شود که کوچکتر کردن لابیا دوخول را تسهیل می‌کند.

همچنین با لابیاپلاستی به دلیل کاستن از تعریق و ترشحات اطراف لابیاهای بزرگ که سبب بوی بد واژن میگردد، نیز می توان میل جنسی را افزایش داد.

در کل می‌توان گفت لابیاپلاستی سبب کاهش میل جنسی نمی‌گردد و در لابیاپلاستی با کلیتوریس که در تحریک جنسی نقش دارد کاری نیست و کلیتوریس دستکاری نمی‌شود، برعکس بعد عمل لابیاپلاستی به دلیل کوتاه شدن لابیاها بزرگ و خوش فرم شدن آنها و با کاهش تعریق و ترشحات اطراف لابیاهای بزرگ و کاستن از بوی بد واژن چه بسا میل جنسی فرد افزایش خواهد یافت.

همچنین عمل لابیاپلاستی و زیبا شدن لابیاها و بهبود شکل ظاهری لابیاها سبب افزایش اعتماد به نفس فرد و افزایش رضایت فرد و شریک جنسی او از رابطه جنسی خواهد شد.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی

سوال خود را برای دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی ارسال کنید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی
2.5/5 - (2 امتیاز)