دکتر شیوا مدنی حسینی | جراح زیبایی زنان | جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

ویدیو همه چیز درباره واژینوپلاستی و پرینورافی

کاربران سایت در مورد عمل پرینورافی و واژینوپلاستی سوال پرسیده بودند، برهیمن اساس دکتر شیوا مدنی حسینی پاسخ این کاربران عزیز را در قالب ویدیو در همین صفحه قرار داده اند. که می توانید در انتهای صفحه ویدیو دکتر شیوا مدنی را ملاحظه بفرمایید.

 

در مورد پرینورافی بیشتر بدانید

پیش از این در مقاله پرینورافی دکتر شیوا مدنی حسینی توضیح دادند که یکی از جراحی های زیبایی واژن عمل پرینورافی یا تنگ کردن مدخل ورودی واژن است این عمل ترمیمی به منظور کاهش سایز مدخل واژن صورت می گیرد که برخی موارد عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل می توان انجام داد.

 

چه کسانی مناسب عمل پرینورافی و ترمیم و زیبایی واژن هستند

اغلب خانم‌ها به دلیل بالا رفتن سن و زایمان های متعدد دچار شل شدن بافت واژن شده اند که می توانند این عمل را جهت تنگ کردن و زیبایی واژن و جهت تکمیل آن لابیاپلاستی را نیز انجام دهند.

 

واژینوپلاستی چیست

واژینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی واژن است که به منظور زیبایی و جوانسازی و رفع گشادی کانال واژن صورت می‌گیرد. به کمک  جراحی واژینوپلاستی دیواره و عضلات واژن که تو تونیسیته و خاصیت الاستیسیته خود را از دست دادند و شل تر شده اند، سفت تر و تنگ تر می شوند و استحکام بیشتری پیدا خواهند کرد و در نتیجه هم فرد و هم شریک جنسی او احساس بهتری از رابطه جنسی خواهند داشت.

همه چیز درباره واژینوپلاستی و پرینورافی

3.8/5 - (113 امتیاز)