دکتر شیوا مدنی حسینی | جراح زیبایی زنان | جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

فواید تزریق ژل به لابیا ماژور

فواید تزریق ژل به لابیا ماژور

تزریق ژل به واژن

دستگاه تناسلی خانم ها به مرور زمان و با زایمان – چاقی و لاغری متعدد دچار بدشکلی و تحلیل رفتگی می شود و قوام خود را از دست می دهد، تزریق ژل به لابیا می‌تواند فواید زیر را به همراه داشته باشد.

1- جوانسازی : با تزریق ژل بافت لابیا ماژور قوام خود را پیدا خواهد کرد و ظاهر زیباتر و جوان تر پیدا می کند.

2- رفع افتادگی و بهبود وضعیت لابیا ها : تزریق ژل در لابیا ماژور های چروک خورده و افتاده سبب رفع افتادگی و باز شدن چروک ها و خط های چروک لابیا ماژور می شود.

3- ایجاد سفتی در ناحیه لابیا ماژور : با تزریق ژل به ناحیه لابیا ماژور حالت سفتی و قوام به ناحیه لابیا برمیگردد و در نتیجه شل شدن و تحلیل رفتگی لابیا با تزریق ژل بهبود می یابد.

4- کمک به روشن سازی دستگاه تناسلی : با تزریق ژل به لابیا ماژور به دلیل اینکه چین و چروک های پوست لابیا بازتر می شود و پوست کشیده تر می شود، تزریق ژل به روشن سازی ناحیه دستگاه تناسلی کمک می کند.

5- کمک به درمان آتروفی دستگاه تناسلی : با تزریق ژل می توان در مواردی که فرد لاغری مفرط دارد و یا بر اثر افزایش سن دچار آتروفی لابیا ماژور شده قوام لابیاماژور را بیشتر کرده و شکل لابیا ماژور را حجیم تر نمود.

6- بهبود ارگاسم و افزایش اعتماد به نفس در رابطه جنسی : با تزریق ژل به ناحیه لابیا ماژور افزایش قوام ناحیه و حجیم شدن و زیباتر شدن ناحیه دستگاه تناسلی اعتماد به نفس در رابطه جنسی و ارگاسم افزایش خواهد یافت.

 

سوالات مربوط به تزریق ژل

برای حجم دهی به لابیا ماژور تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

تزریق ژل به دلیل سنتتیک بودن ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق چربی دارد.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به میزان مورد نیاز و همچنین بستگی به برند مورد استفاده دارد بعلاوه هزینه تزریق کردن آن که در مرکز ما حدوداً برای یک سی سی تزریق ۷۰۰ هزار تومان می باشد.

چه نوع ژلی تزریق میشود؟

در مرکز ما ژل هیالورونیک اسید که مورد تایید وزارت بهداشت نیز هست تزریق می شود.

ماندگاری ژل ها چقدر است؟

معمولا ژل هیالورونیک اسید که در مرکز ما تزریق می شود ماندگاری ۱۲ الی ۱۶ ماه دارند.

تزریق ژل عوارض خاصی ندارد؟

تزریق ژل هیالورونیک اسید معمولاً عوارض جدی ندارد گرچه به دنبال هر تزریقی در بدن همیشه احتمال عفونت و حساسیت را باید در نظر گرفت ولی این عوارض کمتر اتفاق می افتد.

فواید تزریق ژل به لابیا ماژور

 

فواید لابیاپلاستی

علاوه بر جنبه زیبایی لابیاپلاستی می تواند جنبه درمانی نیز داشته باشد. بزرگی لابیاها می تواند سبب مشکلاتی شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

۱- مزایای لابیاپلاستی در رابطه جنسی

افرادی که لابیاهای بزرگی دارند اعتماد به نفس پایینی در رابطه جنسی خود دارند و لابیای بزرگ سبب سوزش و یا درد در حین رابطه می گردد.

با لابیاپلاستی می توان سراب افزایش اعتماد فرد در رابطه جنسی گردد.

2- مزایای لابیاپلاستی در اصلاح خروج ادرار

زنانی که لابیاهای بزرگی دارند گاها در خروج ادرار دچار مشکل هستند که با لابیاپلاستی و تصحیح لابیاها این مشکل کاملا حل می‌شود.

3- مزایای لابیاپلاستی در ورزشکاران

گاها به دلیل بزرگ بودن لابیاها پوشیدن لباس‌های ورزشی تنگ در ورزشکاران سبب اختلال در فعالیت فیزیکی شان می شود که با اصلاح لابیاها این مشکل حل میشود.

4- مزایای لابیاپلاستی در استفاده از لباس های تنگ

زنانی که لابیاهای بزرگی دارند هنگام پوشیدن لباس های تنگ احساس ناخوشایندی دارند که با کوچک کردن لابیاها و لابیاپلاستی می توان سبب از بین رفتن این حس آزار دهنده شد.

5- مزایای لابیاپلاستی در هنگام دوچرخه سواری و اسب سواری

در افرادی که لابیاهای بزرگی دارند اسب سواری و دوچرخه سواری سبب ایجاد محدودیت می‌شود و فرد احساس ناخوشایند در ناحیه واژینال خود دارد که با انجام لابیاپلاستی فرد به فعالیت های ورزشی که به دلیل لابیای بزرگ برایش محدودیت ایجاد می‌کرد برمیگردد.

6- مزایای لابیاپلاستی در پیشگیری از عفونت مکرر زنان

اکثر زنانی که لابیا بزرگی دارند به علت انباشته شدن ترشحات در اطراف لابیاهای بزرگ اغلب از عفونت مکرر شاکی هستند که با کوچک کردن لابیاها از شر عفونت های مکرر خلاص می شوند.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی

سوال خود را برای دکتر شیوا مدنی حسینی جراح زیبایی زنان ، جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی ارسال کنید.

مشاوره با دکتر شیوا مدنی حسینی
3.9/5 - (24 امتیاز)